It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Åka bort..

Publicerad 2010-06-18 00:32:31 i Allmänt,

Jag vill, men samtidigt vill jag inte..
För jag vet att det kommer vara ett hav av tårar dagen innan.. Jag känner det på mig, jag kommer sakna dig/er så otroligt mycket när jag är låååångt låååångt där borta på andra sidan jorden.
Jag kommer inte kunna prata med dig, jag kommer inte kunna träffa dig, där har jag bara mig själv och min familj. Jag har hur många fantastiska vänner som helst här hemma jag kommer sakna, som jag skulle vilja krama 1000 gånger om innan jag åker. Är rädd för att om det skulle vara någonting så är det min ensamhet som gäller, inte mitt hjärtegull som alltid står på tå för att hjälpa mig 24/7.
Det är kämpigt att veta att jag ska behöva vara ifrån dig så länge, jag önskade att jag kunde packa ner dig i min resväska och ta med dig bort där borta. Men så fungerar det tyvärr inte :/...

Men du ska få 100000000000000 sms, eller jag överdriver nog nu. Sms är rätt dyrt att skicka därifrån, men i alla fall 2-4 sms om dagen. För du ska veta att jag glömmer inte bort dig bara för jag åker bort ett tag. Du kommer vara i min tankar hela tiden, var jag än är och vad jag än gör.
Kärleko <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela