It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

7 Juni!

Publicerad 2010-06-07 15:12:43 i Allmänt,

Skoooolan idag då ja!
Började 8,10 SEGT. Eftersom regnet öste ner ville jag bara dra täcket över huvet när jag vaknade i morse. Men jag hoppade in i duschen och gjorde mig sedan i ordning för skolan.
Har varit en mycket seg dag i skolan idag, men tack SARA & JOZZ som gjorde den bättre!:)
Vad gör man inte utan sina fantastiska vänner i skolan liksom? Jag hade inte klarat mig EN MINUT!

Ni måste bara höra här, vi kollade på två filmer på samhällslektionen idag och jag blev väldigt uttråkad redan efter 2 minuter av den FÖRSTA filmen.. Jag tröttnade och sen blev det såhär:

Jag: Ska vi inte sluta snart?
B: Strax.
Jag: Jag är faktiskt trött.
B: men blunda ett tag!

Okej, soft lärare. Han tycker verkligen jag ska blunda och sova på hans lektioner! Då vet jag det till nästa gång, tummen upp för det!

Fick övningsköra hem när jag hade slutat och nu sitter jag och väntar på att jag snart ska övningsköra bort till körskolan för att ta en dubbel lektion. När ska man egentligen bli klar med körkortet? Det är ju så förbaskat mega tråkigt. Men men, motivationen kommer väl snart hoppas jag :).

Nu ska jag plugga lite teori innan det är dax att sticka! Seee you tonight! :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela