It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

2 Juni

Publicerad 2010-06-02 21:44:57 i Allmänt,

Tjena tjohej!
Dagen idag, har vi någon kommentar?
Började 9,30 idag, träffade Otilia på GA kl:9,15 och vi tog bussen tillsammans till skolan. Ja jag är lat, jag tog bussen idag. Fast det var fint väder. Sen hade vi Sy hela hela hela dagen till kl:15,15 då vi ÄNTLIGEN fick sluta! Jag kom faktiskt rätt långt på klänningen idag om ni vill veta, jag ska bara hmm.. Sy ett band som ska sitta i midjan, eftersom klänningen är förstor :/. Men men det fixar sig!
Efter skolan tog jag bussen med Otti och Jozz, Otti hoppa av på GA och jag och Jozz åkte till knutpunkten.
Där gick jag sen ifrån och bort till Sara och hennes affäris, för att hålla henne sällskap. Hon var helt ensam idag, och det är inte kul att vara ensam så jag var där och höll henne sällskap. Vi gjorde en finfinfin ljushylla, den gillas starkt!

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen bytade jag om till promenix kläder och gav mig ut med hög musik i öronen.. Jag gick och gick och gick och helt plötsligt var jag vid kärnan. Kärnan är en bra bit hemifrån mig, så jag hade gått låångt. Men jag gav inte upp, utan fortsatte ut mot gröningen och sen vände jag hemåt igen. Hela promenixen gick på 2 timmar och det va otroligt skönt. Jag fick tänka och bara vara för mig själv.

Nu är jag hemma har nyss duschat, ska städa undan lite på rummet nu och sen läsa lite och vänta på att Saris ska logga in på msnis :)<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela