It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sumering av helgen!

Publicerad 2010-01-17 21:01:17 i Allmänt,


Lördag:

Vaknade upp vid 09 tiden för att gå upp och göra mig i ording för att åka vidare till pingst kyrkan där jag skulle inhandla mig en kavaj inför kvällens PARTAJ! Stog och kollade igenom kavajerna som hängde där men där fanns ingen som jag riktigt fasnade för. Men sen när jag hade bläddrat igenom alla kavajer så den sista, den var fin! Den var verkligen min det kände jag direkt.
Så det blev en kavaj secondhand för 40 kr, helt okej om ni frågar mig:).
Sen åkte jag hem duschade och gjorde mig i ordning, så åkte vi till IH (Idrottens Hus) för att Lillebror skulle spela handbollsmatch mot Åhus. Matchen slutade dock inte jätte bra dem förlorade, lite tråkigt. Men det är sånt som händer.

Sen åkte jag hem fixade det sista och sen hoppade jag på bussen mot HÖGANÄS!
Där skulle det fixas inför kvällens Partaj, eftersom Natta fyllt år!
Vid 19 tiden kom töserna och vi drack gott bål och sen blev det tacotajm, följt av kortspel och en hel del skratt.
Tack för en toppen kväll, alla som var med <3

Söndag:

Vaknade runt 12 tiden idag hemma hos Natta. Blev helt paff när jag såg att Natta inte låg kvar, hon som brukar sova så länge, vad gjorde hon uppe redan klockan 12? haha.
Sen startade vi datorn och kollade runt lite där och sen gick vi in för att väcka Sabbe! Hon sov som en stock och vi väckte ändå inte henne från vid kvart i ett haha.
Frukost stog på schemat, mums! Sen gick vi upp igen, ringde mamma och packade ihop mina saker. Mina supersnälla föräldrar kom och hämtade mig!

Sen när jag kom hem blev det att packa upp och sen tog jag en välförtjänt dusch! Det behövdes, kände inte mig så fräsch direkt haha. Efter det så smsa Juzze att hon var på bussen, så då fick jag lite fart att göra mig i ordning för att gå bort och möta henne. Sen inväntade vi Otilllia för att plugga Samhälle tillsammans, det gick väl lite sådär halvsegt.
Josse låg och nästan somnade i min säng, Jag satt vid datorn och Otillia smsade haha. Men vi fick nog gjort 4-5 frågor iallfall, det är alltid nått :D.

Nu sitter jag och pratar med lite folk på msn och funderar på att packa ihop allting inför skolan i morgon och sedan lägga mig och läsa en bok:)..

Nästa inlägg kommer lite bilder från gårdagens Partaj, hoppas bara bloggen accepterar ett inlägg till haha!

Ha det toppen! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela