It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Problem med bloggningen..

Publicerad 2010-01-14 20:01:46 i Allmänt,

 
Det är någonting som är skumt med min blogg..
Jag lovade att skriva ett inlägg varje dag, men när jag kämpar från jag kommer hem till mitt i natten för att skriva ett inlägg och det inte fungerar blir jag riktigt sur!
Det är någonting som är konstigt, för när jag trycker på nytt inlägg så bara laddar sidan i 100000000 minuter, vad är felet?

Men nu när jag äntligen kom in här ska jag såklart skriva. Om både igår och idag :D

13/1

Igår var det skolan som gällde hela dagen!
Började 8,10 med att köra en intensiv mattetimme med världens bästa andreas murski tillsammans med min underbara vän natascha<3. Efter mattelektionen träffade vi bea och ajg fick låna körteoriskivor av henne, super snällt! Sen bar det upp till yrk salen där vi skulle hålla hus resten av dagen. Jag fixade och trixade med min fina kavaj och sen tog jag lite pauser då och då hehe..
Efter skolan åkte jag direkt hem till mormor för att fixa till håret lite, alltså parmenenta det. Ser ut som Maja guldstrand nu (Y) Haha. Men det går la över, det är bara de första dagarna det ser hemskt ut.

Efter jag varit hos mormor & morfar var det snabbt hem och byta om och sen gymet! Gick på sån gå maskin i 70 minuter, det gillar vi! Det är riktigt skönt att bara få gå och gå! Sen blev det en dusch och bastubesök!

När jag kom hem från skolan fasnade jag i körteorin som jag höll med med till 00,30 i natt.

14/1

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det vickys 18 årsdag hurra hurra hurra :)

Skolan som vanligt idag började 8,10 och gick till 14,45. Har sytt fast mina ärmar på kavajen idag och sen var jag och natta på ett litet möte med rektorn! Det måste bli ändring innan jag får spel!!!

Efter skolan körde mamma mig till väla, där jag inhandlade mig en ring, 2 diadem och shampoo och balsam :D
Träffade Madde ute på väla också, vi shoppade en hemliis thihi. Sen tog vi bussen in mot stan och jag tog bussen hem och madde tåget hem. När jag kom hem serverades de korv och potatismos (Y).
Nu sitter jag och är lite småsur över att jag inte har fått träna idag. Men mamma säger att man måste vila också, fast det gör jag ju när jag sover?

Har tränat torsdag-fredag, söndag-måndag och onsdag! Det är väl inte mycket??

Ska ta bilder på det jag har shoppat idag och sedan lägga in, får bara hoppas att bloggen tillåter mig att skriva ett inlägg till dig och inte bara hänger sig hela tiden..

Ha det toppen bra, för det ska jag i alla fall ha :)<3

//Annchie

Kommentarer

Postat av: Sofi

Publicerad 2010-01-14 23:24:06

Anniee lilla! det 'är jätte viktigt och ha vila mellan träningspassen. kroppen återhämtar inte sig helt under en natts sömn. för tränar man på hela tiden så sliter du ut kroppen och till slut händer det inte. när du vilar från gymmet en dag så ut och gå, de kan du göra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela