It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Mitt egna race!

Publicerad 2010-01-12 22:25:27 i Allmänt,


Jag låter nästan överskriften tala för sig själv...
Jag har börjat om på nytt sen det nya året kom, jag har satt upp ett antal mål. 
Denna gången ska jag klarar det och jag är pepp på att fixa det så som jag vill ha det. Jag har redan kommit en bit på vägen och det känns riktigt bra! Jag vet att jag inte vill ha det så som jag har haft det, jag vill vara mig själv fast samtidigt förändras till någonting ännu bättre.

Men det första jag tänker på är vikten.. Den sviker mig, men jag är pågång, det går sakta men säkert framåt och jag är nöjd! Riktigt nöjd, med tanke på att det bara har gått 12 dagar på det nya året :)

Fortsättning följer med dagarna, hur det fungerar med träning, skola, körkort m.m...




//Annchie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela