It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Körlektion + träning!

Publicerad 2010-01-18 19:28:06 i Allmänt,

Då har jag tagit min första körlektion för i år, i detta snökaos!
Fast det snöar ju inte nu och det gjorde det inte när jag körde ihäller och det är jag glad för. Det gick otroligt bra att köra idag, trode jag hade tappat all kunsakap men nej nej. Körde inne i ett villaområde, och jag fick en hel del beröm, det gillar jag starkt!
Lasse är en toppen körlärare, han driver med en på ett roligt sätt och gör så att man verkligen vill lyckas!
Med andra ord, jag kommer boka fler körtider inom kort. Har en nästa vecka och en veckan efter där igen. Ska försöka köra så mycket jag kan hemma också, så jag får fart på det!

Efter körlektionen körde mamma & pappa mig ner till gymet. Har inte tränat sen i fredags, fyfy på mig! Men jag tränade iallfall idag och det känns riktigt skönt nu efteråt. Det blev en 20 minutare med uppvärmning, olika gymmaskiner och till slut väntade en dusch och bastandet. Toppen träning, jag är på det igen i morgon :).

Nu har jag nyss ätit "kvällsmat" det blev avokado och ynka 4 kötbullar! Det får räcka, det behövs inte mycket för att hålla magen mätt. Inte nu mer. Jag börjar även på det nya i morgon och då kör vi vidare, som aldrig förr. NU jäklar. Jag ger ALLT för att få det som jag vill!

//Annchie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela