It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Klockan börjar bli mycket..

Publicerad 2010-01-23 22:36:07 i Allmänt,


Tiden bara springer iväg, snart ringer klockan igen och det är dax att göra sig i ordning.

Var och hjälpte Basma i eftermiddags, kom till hennes butik vid 15,00 så fixade vi lite saker vi skulle ha med ner till Hotel Marina Plaza. Klänningar, ställningar, skor m.m.. Sen tog vi bilen ner med alla saker och provade kläderna på våra modeller. Våra modeller ska visa upp 3 brudklänningar och 2 smoking/kostymer. Det kommer bli toppen bra, så fina va dem! Ska vara flitig med kameran imorgon så här kommer upp lite bilder i morgon kväll!
Sen fick vi reda på var vårat bord ska stå.. Precis brevid scenen, det tyckte jag var toppen bra. För då lär vi inte missa någonting haha.
När vi var färdiga där så körde Basma mig hem :).

När jag kom hem var det dax för kvällsmat, det serverades Taco. MUMS! Men det blev dock lite för mycket för min mage, den är inte van vid så mycket mat som jag åt idag. Får ta det lugnt nu igen..
Efter vi ätit taco tog jag tag i min engelska, fast jag är fortfarande inte klar... Det är inte så kul som jag hade önskat att det var. För hade det varit roligt hade jag varit klar för lääängesedan!

Nu ska jag iallfall släcka ner och stänga datorn, sängen kallar och klockan ringer 07,30 i morgon. TUMMEN UPP FÖR DET!

Sov så gott, natti natti <3.

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela