It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Gårdagen 24/1

Publicerad 2010-01-25 16:43:31 i Allmänt,

Helloojsan!

Somsagt ger min blogg aldrig med sig, varför kan den inte bara fungerar som vanligt och kunna logga in på min blogg?? Någonting är tosigt med den..

Men nu kommer iallfall en liten uppdatering från gårdagen och bröllopsmässan!
Vaknade runt 07,00 för att göra mig i ordning inför bröllopsmässan, sen körde mamma mig ner till Marina Plaza så jag var där 09,00 och då mötte jag först upp Josse inne på knutpunkten.
Sen sa Basma åt oss att packa upp och lägga det fint på bordet och att hon var åter 10,00. Javisst, så hon gick och kom tillbaka 10,30. Och jag och josse var i panik, vi tyckte inte bordet var vidare fint. Men vi blev nog rätt nöjda till slut.
Allting rullade på underdagen, men man var riktigt trött när klockan började bli mycket.
Men jag hade iallfall kul!

Bilder kommer när bloggen ger med sig på min dator :).

Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite.
Ta hand om er <3

//Anncie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela