It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Funderar..

Publicerad 2010-01-26 22:39:50 i Allmänt,


Det snurrar och snurrar, 1000 miljoner tankar runt i mitt huvud.
Vad är det som händer? vad är det jag gör? Är det bra? Är det dåligt?

Jag tror jag vet innerst inne att jag verkligen gör fel, det fungerar inte med så lite mat och så mycket träning.
Men jag försöker så gott jag kan, jag äter när jag känner att jag är hungrig och jag tränar för att jag vill komma till mitt resultat.
Jag har kommit en bit på vägen i alla fall och det är jag glad över! Det är inte låångt kvar nu. Det gäller bara att kämpa och strunta i vad alla andra säger.

Det finns dem som säger att jag göra fel, men jag gör det som jag tycker känns bäst för mig. Fast jag tror det har gått lite överstyr nu, men jag är medveten om det och tar det försktigt.
Och DU! Tänk dig för innan du öppnar käften emot mig igen. Sköt dig själv!!!


Nä nu ska jag stänga av datorn och sova!
Det lär behövas, skola i morgon 8,10 - 15,20 följt av: Frisören med natta, sen ett hårt träningspass!

Sköt om er, natti natti <3

//Annchie

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-01-28 19:46:00

Du måste äta om du ska kunna orka med att träna så mycket! Prova att dra ned kolhydraterna och ät mer fett och protein!

Postat av: random girl who wants to help you

Publicerad 2010-01-28 20:36:45

ät nyttigt, mycket sallad, och ät fem mindre mål om dagen. NYTTIGA mål så kommer du nå din målvikt..

det kommer fungera, bättre än att äta för lite. för om du äter för lite så kommer kroppen ta åt sig fel fetter och när du väl äter fettig mat kommer kroppen absobera det som en svamp.

Så kämpa på men med nyttig mat.

p.s äter du inget blir du bara irriterad och du kommer förlora mycket. jag vet.. tro mig.. d.s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela