It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag/lördag :)

Publicerad 2010-01-23 14:12:23 i Allmänt,

Hejsan alla!

Dålig uppdatering, förlåt. Men min datorn vill verkligen inte att jag ska blogga. Det är någonting mystiskt. Men nu är mamma & pappa inte hemma så jag "lånar" deras dator ett tag med en liten  och gör en uppdatering här!

22/1

Fredagen blev en rätt lugn dag för min del.
Började med att gå i skolan från 8,10-13,00. Vi sydde på våra kavajer och pratade bort dagen kändes det som haha. Kom i alla fall en bra bit på min kavaj, så nu är det bara fickorna + knappar kvar :).

På rasten åkte jag och Otilla till Phone House för hennes IPhone krånglade och gick inte att starta. Så när vi hade gått dit från skolan, så berättar då Otilia hur det ligger till och lämnar fram telefonen. Och killen bakom disken tar mobilen håller inne två knappar och wipps så fungerar det. Men lite motion skadar ju aldrig så hehe.
Tillbaka till skolan och fortsatte sy på våra kavjaer och avslutade dagen i skolan.

När vi väl hade slutat tog vi (Otilia, Natta & jag) bussen in till stan för att Otilia skulle hitta någonting till festen hon skulle på. Otilia kände sig lagom stressad så när vi var inne på Gina så sa hon nu går jag HEJDÅ! Så sprang hon vidare haha.
Natta och jag hittade lite fina saker inne på Gina. Det blev en Kjol för nattas del och vars en nitväsk/plånbok!

Sen tog jag och natta bussen hem mot mig för att ta det allämt lungt och bara prata.

Vid 18,20 tog vi bussen åter ner till stan igen, då var det dags för en god middag :)
Vi åt båda två friterad kyckling med sötsursås/jordnötssås och ris. Mycket  gott om ni frågar oss. Snacka om att vi blev mätta också haha.

Sen blev det en liten tur på stan och bussen hem till mig igen för att kolla tv och äta lite onyttigt (a).

Klockan tickade iväg och när hon bar 22,50 kom jag på att natta måste ju hem någon gång så jag kollade tidtabellen och då ser jag att bussen går 22,54 hur skulle vi hinna? så vi packade ihop oss snabbt och sprang bort till bussen. När vi väl kom bort där hade Natta glömt mobilen hos mig. Tummen upp för henne! Så vi fick gå hem hämta hennes mobil och gå ner till Elineberg för att ta bussen ner till stan.

Tack Nattis darling för en toppen dag <3

   


  Väskan/plånboken vi köpte :)






23/1

Vaknade runt 10,30 idag. Fixade ihop träningslocken och tog på mig träningskläder. Sen packade jag träningväskan och åkte iväg med mamma pappa. Dem lämnade av mig på gymet, där det blev ett tuft gympass på 70 minuter, sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här.
Borde nog fundera på att göra mig i ordning. Eftersom jag snart ska åka ner i stan för att träffa Basma.
Ska Nämligen fixa inför bröllopsmässan som är på Marina Plaza i morgon :)..

Nu ska jag kila, uppdaterar senare idag om min dator tillåter mig at komma in på bloggen :)..

Ha det underbart <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela