It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

31/1-10 Söööndag!

Publicerad 2010-01-31 17:35:54 i Allmänt,

Tjohejsan alla!

Är lite små sur med tanke på att min datorn nästan ALDRIG tillåter mig att blogga. Det är helt enkelt någonting som är fel, för när jag loggar in på blogg.se så bara laddar inläggssidan HELA HELA tiden och jag lyckas aldrig kunna skriva..

Men nu har mamma & pappa åkt iväg ett tag, så då lånar jag den datorn thihi.
Vaknade runt 11 idag, hade en toppen rolig kväll igår. Därför fick man sova länge idag.. Så alla sömn som jag fick kändes riktigt bra. När jag väl hade varit uppe ett tag blev jag förbanand tog på mig träningskläder och packade träningsväskan och gick bort till bussen som körde ner till GA och jag traskade vidare mot gymmet.
Kändes riktigt skönt, tillbringade 2 timmar på gymmet med lite olika övningar och min favorit maskin crosstrainern stog jag på ett bra tag.

Sen när jag kände mig nöjd tog jag en dusch och bastade och sen traskade jag ut till bussen igen och åkte hem.
Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite engelska. Fast engelska är inte allt för kul.

Nu ska jag återgå till engelskan igen och tillåter min egna datorn mig att komma in på blogg.se lite senare så lovar jag att jag ska blogga :)




Skööt om er :) <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela