It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

30/1-10 Lördag!

Publicerad 2010-01-31 01:17:20 i Allmänt,

God kväll! Eller är det ens kväll? Det är kanske natt?

Ajjt, dagen idag har gått väldigt fort tycker jag. Har varit sysselsatt sen jag gick upp tills nu när jag snart hade tänkt att lägga mig.
Blev väckt runt 9 tiden för att fixa träningsväska och väcka Otilia. Pingstkyrkans second hand nästa!
Hittade inget speciellt, det blev enbart en tröja för min del. Men Otilia köpte 1 klänning, 1 tröja och en väska!
Sen körde vi henne hem och mormor, mamma och jag körde till stan.

Gymet nästa blev det för min del. Skulle bara ta en snabbis på gymet idag eftersom jag lovade mormor och mamma att jag skulle ta en fika med dem. Men tiden bara sprang iväg på gymet så jag glömde bort dem. (Nog snäll jag kände mig).
Efter jag pratat med henne i telefon så gjorde jag i alla fall bara mina magövningar också sen rusade jag ner i duschen och vipps så var jag borta på cafet, snabbt gick det!

Efter vi varit på stan körde vi hem mormor och jag och mamma körde ner i stan för att hämta: Morfar, Pappa & Lillebror! Lillebror hade nämligen varit inne i Helsingör och spelat handbollsmatch.
Sen blev det hem och snygga till lite på rummet.

Vid 17 tiden kom Bea och hämtade mig, så åkte vi en sväng ut till väla. Hon trode hon skulle köpa en klänning, men det gick inte så värst bra. Blev i alla fall en tur i lite affärer, alltid trevligt.
Sen körde vi och handlade pizza och åkte hem till mig för att kränga lite ;).
Efter pizza krängandet åkte vi ner i stan för att hämta Natta på knutpunkten.

Sen blev det bara lite allämänt tv tittande och massa struntprat hemma hos mig, tack för en trevlig kväll Natta & Bea! <3

Nu ska jag stänga av och sova! Det lär behövas, jag är riktigt trött.
Natti natti <3


//Annchie

Kommentarer

Postat av: nattatja

Publicerad 2010-01-31 02:35:40

tack själv darling! love.<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela