It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

29/1-10

Publicerad 2010-01-29 23:35:34 i Allmänt,

Go kväll eller?

Denna dagen har väl varit helt okej, är i alla fall helt slut nu. Så jag tror faktiskt dagen har varit helt okej.
Gick skolan 8.10 - 13,15 sen blev det en runda på söderpunkten och sen ner till makkedonkan. Men jag åt inget, usch och fy på makeedonkan mat. Det är inte nyttigt för fem öre.

Sen blev det bort om tatuerearen där tjejerna skulle boka tid, men han var inte där så vi skulle återkomma på måndag. Sen tog bussen oss hem till Otilias mormor där vi pratade lite med henne och sen bussen ner mot stan igen för att handla grönsaker.
Efter vår "shoppingtur" tog vi bussen hem till mig, och det har blivit en massa slapp & skratt.
Är lagom seg nu känner jag..

Har lite ångest över all skit jag har stoppat i mig i kväll, men jag ska träna i morgon! Då jäklar... Sen ska jag skärpa mig igen, det fungerar inte med massa skit hela tiden.
Jag får panik så fort jag har ätti någonting som inte är rätt.


Men nu ska jag i alla fall stänga och sova.. Eller det kanske kommer ett inlägg till? Jag får se om jag har ork till att srkiva ett till.

Skööt om er och en trevlig helg! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela