It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

28/1-10

Publicerad 2010-01-28 19:24:02 i Allmänt,

Hellojsan!

Det blev ingen uppdatering igår, förlåt. Men jag hade ingen energi kvar att skriva, jag var trött, ÖVERTRÖTT!



Idag har iallfall varit en grymt seg dag. En sådan dag då man bara vill ligga hemma och sova hela dagen. Men nej jag gick upp 07,05 för att göra mig i ordning och ta bussen 7.40. På bussen mötte jag Vicky & Andre, sen gick vi tillsammans till skolan. När jag kom till skolan var det dags att gå upp till yrk salen.

På schemat stog det YRK 8,10 - 15,00. Men vad har jag gjort idag? Inte ett skit..  Jag har bara "sovit" sytt in en tunika och bara varit i min egna värd...  Jag är trött på skolan, jag är trött på att det ska vara så mycket just nu. Jag vill ha en paus, ett lov.. Så man kan få återhämta sig, jag är redan skoltrött, det är inte bra.

Efter skolan gick iallfall Natta, Josse och jag till sysöder för dem skulle köpa band till deras kavajer. Sen gick jag och natta vidare till gymet, natta fick vara med och titta på idag haha. Efter gymet gick vi till knutan, jag laddade mitt busskort, träffade Barometer och Natta tog bussen mot körskolan :).

Sen jag kom hem har jag ätit lite spagetticabronara (stavning?), tagit det lugnt och jaa tar det fortfarande lugnt. Har ont i huvet, tror det blir sängen tidigt idag. Mår inte 100!

Sköööööt om er! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela