It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

25/1-09

Publicerad 2010-01-25 22:07:38 i Allmänt,

Wihooo min blogg fungerar på min dator, kan det bli bättre?

Liten summering av dagen då kanske?
Började skolan 8,10 idag, men innan dess mötte jag och Vicky upp Otilia på GA och promenarade till skolan!
Första två lektionern var matte, det gick riktigt bra. Fast gillar tyvärr inte min mattelärare, men vad gör man åt saken? Det är ju bara denna terminen kvar. Sen slippe vi iallfall henne i matte :D.
Efter matten var det engelska i 15 minuter, sen fick jag en fet låång håla mitt i allt ihopa. Sen var det dags för klassen att ha engelska och jag blev lite suris på läraren för att hon tog engelska på svenska lektionen. men aja, satt bort hela den lektionen nere i ljushallen för jag var inte på humör för att plugga direkt.
Sen sammhälle sista lektionen och det var rätt soft :).

Vidare till gymet där träffade jag Pontus och vi gick på maskin och småpratade lite!
Sen blev det lite gymövningar och sedan en dusch och bastu!

Sen jag kom hem har jag tjabbat lite med mamma och pappa ang maten och bara tagit det lugnt. Såhär önskade jag att alla dagar va nästan, förutom tjabb med mamma och pappa då asså. 


Nu blir det lite tv och sen ska jag sova. Mitt huvud sprängs snart och det vill jag inte vara med om!


Natti nattti <3 

//Annchie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela