It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

20/1-10

Publicerad 2010-01-20 23:32:18 i Allmänt,

Go Kväll!

Dagens schema har varit ungefär såhär:
- Matte 8,10-9,10
- Rast 9,10-9.30
- 3:orna redovisade sina projektarbeten :)
- Luch till 11,44
- Yrk från 11,44 - 15,00


Så har ungefär min dag i skolan sett ut.
Efter skolan åkte jag och Otiloa hem till henne för att hon skulle fixa lite och hämta sin dator. Sen satte vi oss på bussen ner i stan och sen bussen vidare hem till mig. När vi kom hem till mig började vi leta lite resor och bara satt och nördade oss framför våra datorer.
Sen åkte vi till IH för att kolla lillebror som skulle spela handbolls final, det gick inte så bra i sista matchen. Men dem fick med sig ett SILVER i alla fall. Det är alltid någonting.

När jag kom hem från IH och vi hade lämnat Otilia så packade jag min träningsväska inför morgondagen och hittade lite fina kläder i gaderoben inför i morgon!!

Nu sitter jag och kollar på Andra Avenyn i sängen och tror snart mina ögon slocknar! Är fruktansvärt trött, fast jag kan verkligen inte lägga mig fråns jag kollat klart. Ett måste, nu när det verkligen har dragit gång!!


Nu ska jag kolla klart Andra Avenyn och sedan sova...

Ha det bra, skööt om dig! <3 

//Annchie 

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2010-01-21 06:51:26

Låter som en bra dag, tycker jag.

Sv: Vilken otroligt gullig kommentar! Tusen tack!!

God morgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela