It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag 8/2-10!

Publicerad 2010-02-08 22:38:28 i Allmänt,

Helloj min kära blogg!

Dålig uppdatering i dag, men har inte varit hemma.
Dagen började med skola 8,10… Blev besviken ingen natta i skolan, men hon var hemma och va sjukis.. Men men, jag levde vidare gick från lektion till lektion och slutade 14,40.


Sen gick jag bort till söderpunkten, kollade in lite kläder jag är lite nyfiken på att köpa och sedan traskade jag bort till gymmet. Där tillbringade jag 3½ timme. Lite väl länge men, men det skadar aldrig. Var först uppe på crosstrainern i 90 minuter och sen blev det olika gymmaskiner! Sen blev det simning, 40 längder! Bastu och avslutade dagens träning med vattengympa! Fast det var inte slutet på dagens träning, när jag kom hem blev det även en lååång promenad…Nu känner jag mig sådär halv seg, tror snart mitt huvud kollapsar och hjärnan stänger av för i kväll!


Jag funderade över det innan idag på gymmet, att hur orkar man träna så mycket när man äter så lite? Mitt mat intag på en dag är inte som det ska. Jag äter på tok för lite och tränar på tok för mycket. Jag är medveten om min situation. Men jag är ändå fast vid att inte äta mer än vad jag gör. Jag älskar min träning över allt annat, hade jag fått välja hade jag gått på gymmet istället för skolan. Men skolan är viktig. Så det är var/varannan dag direkt efter skolan jag traskar mig bort till gymmet...

Fast jag får höra att träningen ska man trappa ner på, man ska ta det lugnt. Träna max 2-3 gånger i veckan. Men 2-3 gånger i veckan. Så lite tänker jag. Jag som tränar 4-6 gånger i veckan. Jag trivs med min träning och tänker inte trappa ner på den. Det är bara maten som behöver en förändring för att det ska fungera. Jag tror att allting kan bli bra bara maten kommer igång igen, som en vanlig rutin.  

NU ska jag i alla fall stänga ner och sova!
Blir en tur på spikis först!
Natti natti <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela