It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag 20/2-10.

Publicerad 2010-02-20 15:08:13 i Allmänt,

Go eftermiddag mina kära!

Blev ingen uppdatering i morse innan jag åkte iväg, pga jag låg kvar för länge i sängen och orkade verkligen inte starta datorn.
Var i alla fall iväg på vattengympa i morse och gud va skönt det var! Jag älskar att träna på morgonen. För då piggnar man liksom till! Efter vattengympan hämtade pappa mig och vi åkte upp till pingstkyrkan, trevligt trevligt. Fast jag hittade ingenting roligt, tycker bara det blir sämre och sämre där...
Sen kom jag hem för ett tagsen och nu tänker jag ta en storstädning och även möblera om lite! Får se om jag blir nöjd annars möblerar jag tillbaka genast haha.

Dagens Horoskop för tvillingen 20/2!
Du börjar dagen i ett lugnt och skönt tempo. Det är inte svårt att hitta saker att göra, men du slipper som tur är stress. Prioritera din egen själsfrid.


Mer uppdatering senare troligen!
Puss&Kram<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela