It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag kväll!

Publicerad 2010-02-11 22:07:13 i Allmänt,

Go kväll!

Dagen har rullat på bra idag tycker jag.
Slutade skolan 15,00 och då tog jag bussen hem direkt. Lagon trött kände jag mig, med tanke på att jag inte hade fått i mig någon mat under hela dagen. Förutom det där lilla knäcket och den där blodapelsinen!
Så det blev lite mat i magen också bytade jag om till träningskläder och åkte ner till gymmet!
Där tillbringade jag 2 hela timmar! Toppen, gymmet! Min bästa vän<3.

Efter gymmet, mötte jag upp Otto! Vi hade bestämt oss för en promenad!
Så promenad blev det och när jag kom hem somnade jag till på spikmattan (på magen) och vaknade till av att min lillebror hoppade på min rygg! Lagom med smärta kan man ju säga! Jag som hade önskat att jag skulle få sova hela natten. Eftersom jag äntligen hade somnat!

Men iallfall, ska snart ta och borsta tänderna och släcka allt! för idag ska jag sova!
Inte vara vaken hela natten och sitta i panik!

Natti natti på er <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela