It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söndagen lider mot sitt slut..

Publicerad 2010-02-21 23:42:50 i Allmänt,

Go Kväll min kära blogg..

Inte meningen att det skulle bli sådan här dålig uppdatering idag. Men jag åkte iväg redan kl:11,00 i morse till Otilia och jag har precis landat här hemma på stolen.
Det har verkligen varit full rulle hela dagen:
- Storstädning av lägenhet.
- Inhandling av mat.
- Hämta saker hos Otilias mormor&morfar.
- Dukat.
- Lagat mat.


Efter vi hade fixat allt dök Matilda upp och vi fixade ihop lite god tacos och väntade på dem andra. Det blev taco mys och en massa singstar. Men tyvärr var jag tvungen att åka hem.
Mini semester börjar i morgon ju. Blir hämtad redan kl:8,30.
Ja visst, jag kanske borde sova nu då?





Men sköt om er och ha ett underbart lov!
Puss&Kram<3

Ps. Hittar jag en dator blir det uppdatering, lovar! Ds.


//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela