It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söndag 28/2

Publicerad 2010-02-28 10:54:26 i Allmänt,

God morgon!!

Eller jag har ju varit vaken ett bra tag, men har verkligen inte orkat starta datorn! Men nu har jag startat den och tänkte skriva lite.
Idag blir en lugn dag, det är ju sista dagen på lovet så man måste njuta extra mycket :).
Idag ska jag:
- Skriva klart min engelska.
- Läsa min nya bok som bara är så bra.
- Fixa inför skolan i morgon.
- Packa väska inför i morgon.

Sen tänker jag avsluta dagen med en lååång promenad och sen ska jag ta en tur på min spikis och slappna av och ladda inför skolan.

Uppdaterar senare idag med mina nyaste inköp av allt från topp till tå :)

Ha det underbart sålänge! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela