It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ooops i did it again!

Publicerad 2010-02-13 01:15:02 i Allmänt,

Åter igen är jag väldigt dålig på att blogga. Varför? Var tar tiden vägen? Är jag så upptagen?

Idag var det skola som vanligt mellan 8,10-13,15. Jag blev äntlig klar med min efterlängtade kavaj och jag har sytt lite på mina underbara övningar! Nu är det inte mycket som återstår av denna kursen. Den sak vara klara vecka 11, eftersom vi går ut på praktik vecka 12-17 :).

Efter skolan blev det att jag följde med natta till Din Sko för att lämna tillbaka ett par skor hon ångrade sig med. Sen gick vi till gymmet! Det blev ett lugnt pass idag på maskinerna. Endast 1 timme! Kändes otroligt skönt i kroppen efteråt. Att liksom inte ta i sådär hårt som jag brukar göra. Utan ta det lugnt och samsat!

Kom hem från Natta & Sabbe för ett tagsen. Så nu hade jag tänkt hoppa ner i bingen och sova!
Vattengympa står på schemat i morgon (Idag) kl:10,00! Det ser jag fram emot!



Natti Natti, sköt om er <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela