It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ny vecka, nya tag!

Publicerad 2010-02-15 20:57:16 i Allmänt,

Hellojsan!

Dete ryktas måndag, ja visst! En ny vecka med massa nytt!
Denna veckan är bara sådär fullproppad som den verkligen kan bli känns det som.

Måndag: Skolan, Träna, Promenad och Plugg!
Tisdag: Skolan, Redovisning, Matteprov, Plugg, Plugg och Träna!
Onsdag: Skolan, Inlämning av materialläran, Träna och Plugg!
Torsdag: Skolan, Körlektion och Finslipa arbetet i kultur och stilhistoria!
Fredag: Skolan, Inlämning av Kultur och Stilhistora, Tränings "möte" med Johan och Fira Sportlovet!
Lördag - Söndag: Det blir en lugn helg, Träning och Packa!

Veckan är somsagt fullproppad, men jag klagar inte. Elle jo jag klagar på att lärarna ALLTID lägger allting precis innan lovet. Varför inte dela upp det lite? Men nej, allt på en gång!


Sen jag kom hem från träningen idag har jag pluggat på mitt arbete i kultur och stilhistoria. Jag hoppas att jag inte ska behöva skriva så mycket till. Har redan skrivit 5 A4 och jag hoppas snart det ska räcka, för så kul är det inte.
Men men, jag hoppas på ett lyckat resultat!

Nu ska jag ta och fortsätta med barockenarbetet innan jag ska ta en tur på spikis!

Har fresten köpt mig en fin datorväska idag, bild kommer här:



Ha det underbart! <3
//Annchie


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela