It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Löördag hela veckan låång!

Publicerad 2010-02-13 14:28:15 i Allmänt,

Hellojsan min kära blogg!

Det blev en sen natt och en tidig uppstigning idag. Vaknade redan 8,45 och jag som hade ställt klockan till 9,10. Men men, vill man vakna så vill man vakna. Jag gick upp gjorde mig lite frukost och packde ihop min träningsväska. Vattengympa stog på schemat.
Åkte ner till stan så jag var där 9,45 hämtade ut min "biljett" till vattengympan och gick in och bytade om.

Jag kan inte förstå att vattengympa kan vara så otroligt kul! När jag tänker mig vattengympa tänker jag mig ett gäng äldre damer som står och gör roliga rörelser och hoppar på botten! Haha, nej lite taskigt sagt kanske.
Men vattengympa är någonting som passar mig perfekt! Tror för den delen att vattengympa nästan passar all typer faktiskt. Man gör sin träning till något riktigt kul. Och det bästa med allt: Man bestämmer tempot helt själv, vill man ta i jätte mycket för man det och vill man ta det lugnt så gör man det :).



Har rätt mycket på schemat, som jag måste börja göra nu.
Höres senare :)!

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela