It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Körlektion + Promenad

Publicerad 2010-02-01 19:39:24 i Allmänt,

Hellojsan,H min datorn tillåter mig att blogga :) Helt otroligt asså.

Har i alla fall varit på en körlektion nu idag, det gick toppen bra. Jag fick massa beröm och han sa att jag var en tjej som hade vilja, det håller jag med om. Vem har inte vilja till att skaffa sig ett körkort? ;)
Efter körlektionen hämtade mamma mig och jag åkte hem och tog det allämt lungt.
Efter ett tag bestämde jag mig för en promenad, med tanke på att jag mått otroligt illa hela dagen behövdes det.
Det blev en lååång promenad, 2 hela timmar. Men jag klagar inte, det känns skönt nu efteråt.

Nu är jag hemma och känner mig lite frösen, så jag tänkte hoppa in i duschen och sedan ner i min säng med en bra film och datorn i famnen :)




Ha det toppen!!

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela