It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag & Lov!

Publicerad 2010-02-19 16:35:49 i Allmänt,

Hellojsan!


Jag skäms nu när jag loggade in på bloggen och såg att det är 2 dagarsedan jag skrev. Jag har haft fullt upp, dålig ursäkt kanske ni tänker men jag har verkligen haft det.
Det har varit sjukt mycket: Skolan, Körlektion, Träning, Simning, Träning.
Ja jag lever typ på gymmet och tillsammans med min träning. Men jag klagar inte för det, för träningen är min bästa kompis!

Idag vaknade man 06,40 av att klockan ringde, då ville man bara stänga av och sova vidare. Men kl:07,00 kom mamma in och tände lampan i taket och då kände man sig tvungen att gå upp. Fast jag segade lite till och reste mig inte från klockan var 07,15 då var det brådis.
Jag skulle packa träningsväska, bädda sängen, klä på mig, äta frukost och hinna med bussen i tid.
Men jag han allting på en gång, undan gick det men jag han!
Väl i skolan ritade jag klart lite bilder till mitt arbete, sen lämnade jag in det och fortsatte att sy på mina övningar.

Kl 13,15 lämnade jag skolan för att ta LOV! Ja ni läste rätt. Sjukt skönt ska detta bli. Fast det är ett fullspäckat lov, men det lär bli toppen :). Efter skolan kilade jag till gymmet, hade litet möte med Johan, tränade och nu är jag hemma! Ska ta och städa mitt rum, ligga på spikmattan och bara ta det lugnt. Tror jag kommer ha somnat innan klockan är 20,00 idag. Så trött är jag..

 Bild på lillebror och mig från 2006 :).

Men om ingen annan har önskat er en trevlig helg så gör jag det nu!
Sköt om er!<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela