It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Alla Hjärtansdag :)<3

Publicerad 2010-02-14 17:26:08 i Allmänt,

Hejsan!

Nu har denna veckan snart också passerat. Det är sjukt hur fort tiden kan går, bara en vecka kvar i skolan och sen är det lov och februari månad är slut.

Idag är det i alla fall en speciell dag. Eller speciell och speciell är kanske att ta i. Men det är Alla Hjärtansdag :).
En dag man bara ska mysa sig igenom och umgås med dem man tycker om.

Jag började min dag med att vakna 12,15 och hoppade direkt upp i duschen för att sedan göra mig i ordning.
Klockan 14,00 skulle vi nämligen ut och äta. Hela min familj + min farmor :). Det blev Buffé på The Tivoli. Man är lagom mätt nu efteråt kan jag ju säga.. Lär inte behöva äta någonting på flera veckor haha..

Har fått lite fina alla hjärtansdags paket idag, bilder kommer här:


Fick en chokladros + en 50 lapp av farmor :)<3

  


Fick detta hjärta av mormor och morfar + en 3 dagars tur till Weissenhäuser strand på sprotlovet :)<3

  

Fick en barlock till mitt armband av mamma & pappa :) <3





Efter vi hade varit på The Tivoli lämnade vi av farmor där hemma och då följde jag med henne upp för att hämta det årliga alla hjärtansdag bak! Hon hade gjort en ny sort för i år, den ser helt otrolig ut! Den är riktigt fin.







Nu blir det snart bio tillsammans med familjen. Fast först ska jag har gjort klart min engelska! Så jag får nog ha en liten spark i baken nu!

Vi höres sköt om er och ha en fortsatt trevlig alla hjärtansdag :) <3


//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela