It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

7/2-10 Söööndag!

Publicerad 2010-02-07 21:25:28 i Allmänt,

Hej!

Har inte kunnat uppdatera tidigare idag pga att min egna datorn inte tillåter mig att blogga. Vet inte vad det är som är på tok med den. Men aja, jag tjatat om det innan och det har inte blivit bättre.

Igår var jag hos Natta, kom hem runt 02,00 i natt och då blev det sängen. Var riktigt trött.
Vaknade ett antal gånger under natten, med konstiga drömmar. Hur kan man ens drömma sådana konstiga drömmar? I alla fall blev jag väckt 12,00 av mamma.

Har bara slappat mig igenom denna dagen. Har pluggat och övningskört. En sådandär skön slappe söndag med andra ord. Ska snart bädda ner mig och sova hade jag tänkt. Börjar 8,10 i morgon YESS! Eller inte!

I morgon ska jag be min pappa kolla upp varför jag inte kan blogga från min egna datorn.

Ni får ha det så bra! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela