It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

April 12, 2010

Publicerad 2010-04-13 09:31:03 i Allmänt,

Dagen igår, ingen kommentar. Jag är riktigt glad att den är över!
Idag är det en ny dag med nya tag. Skulle tränat nu på morgonen, men pontus är för klen och hade träningsvärk från igår. Så då stannar jag också hemma från träningen. Så istället är Natta the beääzst påväg hem till mig. Vad vi ska göra är ju en bra fråga, men det blir väl typ att snacka lite och bara ta det lugnt. Börjar inte skolan från 12,15 idag. Riktigt skönt!
Jag kanske ska hoppa in i duschen och inte sitta i träningskläder när hon kommer? haha.


Tvillingens horoscop för vecka 15:
Som tvilling brukar du oftast vara mycket utåtriktad och kommunikativ, men under de närmaste två månaderna eller så lockas du mer av att ligga lågt och tillbringa mycket mer tid för dig själv. Kanske väljer du att bli mer vän med naturen, kosmos, eller utforska din andliga identitet för att hitta ett sätt att närma dig det sanna och det vackra i tillvaron. Det är en tid när du lätt kan förälska dig i en idé... Eller en person som är stört omöjlig att få. Detta väcker liv i poeten inom dig, och för att göra poesi behöver du avskildhet. Du kommer inte att vara helt ensam, för det finns någon i din närhet som är extremt älskvärd.


See you. Have a nice day! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela