It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sööndag!

Publicerad 2010-04-25 12:15:49 i Allmänt,

Lördagkvällen var hur mysig som helst. Lite dricka, många skratt, singstar och bara vara liksom. Sådana kvällar gillar jag. Somnade rätt snabbt i gårkväll/natt. Klockan han nog inte ens bli 02,00. Jag slockade nog innan haha.

Nu känner jag mig lagom stressad. Ska nämligen ta bussen 12,49 för att åka ner till stan och sedan hoppa på 1:a bussen där Sara är också ska vi vidare ut till Råå, till båten. Där blir det lite städning och massa prat. Jag har även gjort en liten fikaburk (a). Thihi, mamma sa att jag var tvungen så vad gör man inte då :p.

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska åka, sköt om er! Bloggar i kväll!

//annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela