It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag och sista lediga dagen.

Publicerad 2010-04-05 19:10:33 i Allmänt,

Hellojsan kära blogg!

Blev inte så bra uppdatering i går kände jag. För tiden sprang iväg och helt plötsligt befann jag mig ute i Ekeby hos Beea! Där jag tillbringade hela låånga kvällen och natten. I gårkväll kollade vi på filmer, pratade och satt vid datorn. Men när klockan slog mycket drog vi oss. Vi somnade runt halv fyra i natt/morse. Och vaknade kl:11,00 idag. Inte jätte mycket sömn, men det blir till att lägga sig tidigt i kväll!

Mamma och Pappa kom och hämtade mig ute hos Beea och då körde vi direkt till Jysk för att leta efter den där förbaskade födelsedagspresenten. Vi kom till Jysk och ÄNTLIGEN, hittade vi presenten till denna tös som fyller 13 år på lördag :). Perfekt!
Sen övningskörde jag därifrån till affären i området vid mig, så var vi inne och handalde lite snabbt och sen övningskörde jag från affären och hem. Fick även mycket beröm av min granne idag när jag parkerade borta vid affären. Hon tyckte det var fint gjort av mig :). Jag sken upp som en sol!
När vi kom hem lagade mamma och pappa mat och jag bestämde med sandra för att dra till gymmet och bränna lite kalorier!

Sagt och gjort, möte upp Sandra 15,30 nere i stan och det blev ett träningspass som va helt perfekt. Inte för hårt och inte för slött. Helt lagom, precis som det ska vara! :)


Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och pluggat körteori! Jag är så glad över att jag är så taggad för att fixa mitt körkort. Proven jag gör här hemma går faktiskt rätt bra. Fick 61/70 på det senaste testet jag gjorde på datorn precis. :)

Nu ska jag lägga in kläder i gaderoben och se vad man kan ha på sig i morgon :).
Höres kanske senare vem vet?

//Annchie


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela