It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Låång tur med mormor & morfar!

Publicerad 2010-04-02 23:43:19 i Allmänt,

Go kväll!

Jag har kommit hemför flera timmarsen men inte orkat ta mig i kragen och skriva ihop om min lilla tripp tillsammans med mormor och morfar idag. Men det tänker jag göra nu :).
Mormor och morfar kom hit kl:12,00. Jag såg att morfar hoppade av bilen och tog fram övnigskör skylten och placerar på bilen. Då skricker jag rakt ut, wihooo jag ska köra :). Jag är riktigt taggad för att klara mitt körkort och blir super glad varje gång jag får köra. Jag tar alla chanser som får att få hehe.

I alla fall. Jag körde ut mot Vallåkra för mormor ville till någon gårdsbutik, men vi hittade inte så vi körde vidare mot Sireköpinge där vi tog en mysig fika på Flinckmans Café och passade även på att besöka hans secondhand butik. Hittade inget speciellt. Men i butiken som fanns brevid köpte mormor ett jätte fint armband till mig som jag redan tycker jätte mycke om. Har inte hunnit ta kort på armbandet ännu, bara hur det var inslaget.
Lite bilder från dagen:



  Presentpåsen med armbandet i :)

 Min morotskaka jag åt, kan säga att jag var lagom mätt efter 3 skedar.

 Mormors kladdkaka med någon apelsinsak i.

 Morfars äppelkaka med vaniljsås :).

 En vägg inne i ena fikarummet!

Nu är det snart dax att sova! I morgon kommer det upp bilder på dem senaste inköpen + Armbandet och påskpresenterna!

Ta väl hand om er! <3

//Annchie




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela