It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Goo kväll!

Publicerad 2010-04-28 22:17:58 i Allmänt,

Klockan är mycket åter igen. Jag lyckas alltid med att blogga sent på kvällen eller mitt i natten, lyckat?
Dagen idag har i alla fall flugit förbi känns det som i alla fall.
Började med att jag vaknade väldigt tidigt, smsade och gjorde mig i ordning för att åka vidare till skolan där nationella stog på schemat. Och FY FAN! Jag hatar nationella. Men man kan alltid hoppas på det bästa och att det gick bra :).
Efter nationella åkte jag med min Saras hem till henne, tillbringade ett tag där och sen åkte vi in mot stan igen för praktik. Full rulle negerbulle på praktiken idag asså. Tiden har bara sprungit iväg. Det börjades med ombyggnad av butiken idag och fy vad rörigt det har varit. Men det blir fint när det är färdigt. Det kan jag tala om!
Fick sluta 18,15 idag och då mötte jag upp otilia och inväntade buss nummer 5 där jag skulle möta Natta.

Natta och jag skulle åka hem till mig och plugga, men så blev inte resultatet. Det blev massa annat smått och gott i stället ;p haha. Vi var tvugna, Natta klarade nämligen teoriprovet idag, så vi var tvugna att fira (a).
För ett tagsen följde jag natta till bussen och snart är det dax att nanna. Börjar redan 09,00 i morgon, för det är fruktansvärt mycket att göra på praktiken.
Och dirr efter praktiken eller ja innan praktiken har slutat så är det dax att jobba på HIF. Så jag måste kila kl:16,30 från min praktik i morgon. Men det ska nog gå bra tror jag :).
Nu dax att kolla igenom alla bloggar, fixa för i morgon och bara ta det lugnt innan man ska släcka lampan för att nanna.

Höres i morgon efter HIF-matchen. Men lovar inget, men jag tror jag är pigg på att skriva då, om det blir vinst vill säga ;).

Natti natti <3





//Annchie

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-29 15:07:40

Åh vad roligt för henne. Hälsa och gratulera henne från mig. :)



Fin bild på er ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela