It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredagsmys!

Publicerad 2010-04-23 21:54:28 i Allmänt,

Det blev inte att jag cyklade till körskolan i morse och undra varför? Jo för att det regnade som bara den. Så när mamma väckte mig i morse sa hon: Annie jag kör dig till körskolan och då blev jag lagom glad :). För då kunde jag "sova" lite längre hehe.
Körlektionen gick toppen bra, min körskolelärare är toppen bra. Älskar att få beröm när jag kör bra och rätt! :)
Efter körskolan åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för praktiken, mamma och petra hämtade upp mig 09,55 och släppte av mig nere på söderpunkten där 8 timmars arbete väntade.
Har gjort allt möjldigt idag. Tex: galgat byxor och tröjor/skjortor, gjort i ordning i butiken, hjälpt kunder, varit i källaren, kastat soper. Jag har gjort typ allt förutom att stå i kassan, för det är jag för liten för thihi.
Älskar min praktikplats, bara synd att det är slut nästa vecka :/. Men jag kommer åter vecka 36 och jag längtar så fruktansvärt mycket redan :).

Efter praktiken åkte jag direkt hem, jag bara segat hela kvällen. Och det behövs verkligen, efter en kämpig vecka så. Men jag är på bättre humör och livet rullar vidare trots sakerna som hänt på sistone.
Nu ska jag städa till på mitt rum och sen ska jag se vad jag hittar på. Kanske ska sova tidigt idag med tanke på att jag sov väldigt dåligt natten som gick.

Men ni får ha en underbar helg, uppdaterar i morgon såklart!
Kramis <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela