It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredagsmys!

Publicerad 2010-04-30 09:24:02 i Allmänt,

God morgon!
Sitter just nu och äter lite god frukost, det blev yoghurt och någon musli sak idag. För en gångs skull så hinner jag med att sitta ner och äta i lugn och ro. Vad kan det bero på? Jo att jag gick upp i tid och redan har fixat håret och sminkat mig. Så nu väntar bara vad jag ska ha på mig ;p.

Idag är det sista dagen på praktiken, det kommer bli riktigt tråkigt. Jag har trivts så bra och vill har mer mer mer praktik med världens underbaraste tjejer där. Men jag får ju tacka för mig under dessa 5 fantastiska veckor då jag lärt mig så fruktansvärt mycket nytt.
Sen är det inte så att jag inte kommer tillbaka igen, jag kommer nämligen redan vecka 36 igen, då det är dax för en ny praktik period :). Ni slipper mig aldrig thihi.

Nu ska jag äta upp min yoghurt och sedan byta om. Jag som skulle ha ljusa byxor och converse idag, det ser inte riktigt ut som jag ska ha det mer. För det verkligen öser ner utanför mitt fönster, Det regnar fruktansvärt mycket. TRÅKIGT!!!!

Men men, uppdatering i kväll. Puss <3

//Annhchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela