It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag hela veckan låång :)

Publicerad 2010-04-16 07:35:51 i Allmänt,

Tiden bara springer iväg tjooohoo!
Igår var det praktik 10 - 18, sen åkte jag diirr hem. slängde i mig lite mat efter långt om länge och sen bestämde otilliiia att vi skulle ut och fota. Och så blev det, vi tog vårat pick och pack och drog ner på piren ett tag. Alltid lika trevligt och så många skratt. HAHA.
Fick även ny telefon i morgon, men bild på den får ni se senare idag eller i helgen. När tiden finns vill säga.

Idag är det körskolan som gäller mellan 08,00 och 11,30. Det kommer bli najs. Har ju Otillia där, då kan det inte bli bättre :). Efter körskolan bär det av mot praktiken där jag kommer infinna mig mellan 13,00 - 18,00 idag. När jag kommer hem måste jag börja sy på kostymen som kunden kommer och hämtar på måndag kl:12,00 i butiken. Sen senare idag bär det av ut på resturang med fliiickorna. Lääängtar!

Nu dax att fixa det sista innan mamma ska köra iväg mig till körskolan.

Ha en underbar dag och en underbar helg. Vädret ser inte lovande ut för helgen, men man ska alltid hoppas på det bästa :) <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela