It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tv och nybäddat :)

Publicerad 2009-09-07 20:42:56 i Allmänt,

Har hunnit gör allt som jag skulle göra idag, toppen bra! :)
Jag har hunnit:
♣ Städat
♥ Städat gaderoben + lagt in min tvätt
♦ Bäddat med nya lakan i sängen
◊ Tagit det lugnt och pluggat glosor

Ska snart fundera på att sova tror jag, det behövs nog. Känner att jag har ont i magen och jag vill inte att det bryter ut, för jag måste verkligen kunna sova i natt! Ont i magen = INGEN SÖMN.

Kollar på Tinas cookalong på TV:4 just nu, kan säga att det är rätt roligt. En skåning liksom, det kommer säkert stå i tidningarna om det i morgon att man inte kan ha en skåning som leder ett TV-program. Men det kan man visst. Bara till att lära sig skånska, det är inget svårt. Vi får ju höra på alla andra olika dialekter så då kan dem få höra på oss ;).

Nu ska jag kolla klart på programet och sen fixa väskan inför i morgon och bestämma kläder.
Skriver innan jag ska sova! :)

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela