It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Snart sovdags.

Publicerad 2009-09-06 21:46:52 i Allmänt,

Har kollat första avsnittet av ensam mamma söker nu, längtar redan till nästa thihi.
Man brukar säga så att tycker man första programet är bra så kan det nästa bara bli bättre, eller har jag fel?
Får vänta tills nästa söndag nu och se vad som händer hehe.

Sen kan jag berätta för er som inte  att England vann matchen mot Holland i förlägningen med 2-1 trevligt för dem.

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar sen ska jag stänga av datorn för idag!
I morgon väntas skolan, börjar 8,10 och det lutar åt att mamma kör mig. Efter skolan blir det troligen att jag åker med till josse fast har inte bestämt mig ännu om jag vill följa med. Men det blir troligen så.
Nä nu ska jag kolla bloggar och sedan sova.

Natti natti<3

/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela