It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Mobilen ringer...

Publicerad 2009-09-07 22:06:56 i Allmänt,

Tv tittandet är avklarat, väskan är packad inför morgon dagen, det ser helt okej ut på mitt rum och jag har borstat tänderna.
När jag kommer ut ur badrummet hör jag någonting som spelar på mitt rum, då ser jag en röd liten tomtefilur i mobilrutan och det visar sig att det är Jenny som ringer. Men dum som jag är, så är jag lite seg reagerad och han inte svara. Men jag ringde upp. Alltid trevligt att prata med Jenny, var ett tagsedan vi träffades nu. Hoppas att vi kan ses nu någong gång i veckan. Pratade iallfall i 15 minuter om allt mellan himmel och jord.


Ska snart fundera på att sova, är tröttis. Men jag känner inte mig direkt trött så kommer jag verkligen kunna sova då?
Bra fråga, jag får väl vänta och se kanske? ;)




Detta får bli sista inlägget för idag, ni får sova så gott.
Lovar att höra av mig i morgon innan jag cyklar till skolan.
Ha det underbart, Natti natti ♥♥♥♥♥♥♥♥ 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela