It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag 7/9-09

Publicerad 2009-09-07 17:06:40 i Allmänt,

Hejsan svejsan!
Dagen har rullat på snabbt idag, vet inte var den har tagit vägen!
Börja 8,10 sen har dagen bara rullat på:
- Psykologi
- Rast
- Matte
- Svenska
- Lunch
- Engelska

Efter skolan åkte vi buss till rådhuset, sen besökte vi Gina för att jag och Natta skulle handla tunikor. Men dom hade inte den rosa färgen jag ville ha så jag fick vara utan. Men Natta köpte en blå, fin fin :)
Sen gick vi vidare till Lindex, på lindex provade Natta en pälsmössa stilig stilig om jag får säga det själv. Så om ni ser någon med pälsmössa till vintern så är det bara Natta ;).
Efter vi varit på lindex traskade vi 4 vidare till pärlgården, där vi va inne i kanske 45 minuter. Josse, Natta & Helle köpte pärlor m.m till att göra armband.
Efter vi varit där så gick vi till knutpunkten för vi skulle åka hem till Josse, men jag kände mig inte pigg på det så jag gick till GA för att ta bussen hem..
Va egentligen meningen att vi 4 skulle hem till josse och pärla, men jag känner mig lite nere och behöver vara för mig själv.
Har pluggat glosor nu sen jag kom hem, så snart ska jag nog städa rummet och jag lägga in min tvätt :)



Nu ska jag kila, uppdaterar senare :) <3
/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela