It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag 5/9!

Publicerad 2009-09-05 21:52:49 i Allmänt,

Tjohejsan!
Skolan har dragit igång på allvar nu, så det blir att jag uppdaterar när jag känner att jag hinner!
Går inte i skolan så länge om dagarna, men jag har fått lite läxor som måste göras vet ni ;)
Hade tänkt att skriva lite kortfattat om vad jag har gjort i veckan här nedan.

Måndag 31/8
Cyklade till skolan. Hände inte så mycket den dagen tog det mest lugnt om jag inte minns fel!

Tisdag 1/9
Cyklade till skolan fick sluta tidigare, pga min matte lärare skulle iväg.
Hade sällskap med töserna till knutpunkten efter skolan, sen cyklade jag hem och gick en lång promenad.

Onsdag 2/9
Cyklade till maxi för att möta helena och sen trampade vi vidare till skolan, hade sovmorgon till 9,30.
Skolan hela dagen, sen cyklade vi och kollade praktikplatser och prata lite.
Sen blev det en cykeltur hem och var ute och gick en lååång promenad!

Torsdag 3/9
Cyklade även denna dagen till skolan, efter skolan blev det att köpa knappar till min blus jag syr i skolan!
Sen tog helle bussen hem och jag fick CYKLA hem i ÖSREGN. Jag va blöt som en dränkt katt när jag kom hem!
Tog det bara lugnt på kvällen och kollade igenom glosorna och sådant!

Fredag 4/9
Mamma var snäll och körde mig till skolan idag :).
Gick i skolan till 13,00 sen fick vi sluta. Vi hade det mysigt med fika den sista timmen i skolan!
Ett bra sätt att hålla våran klass ihop tycker jag faktiskt!
Efter skolan blev det hem till mig hämta presentkort, ner till stan kolla praktikplats och sen bussen till Helena & väla.
Det blev shopping som vanligt vad annars liksom! man kan ju inte gå på väla utan att shoppa (a). Eller jo man kan nog men man känner sig sugen på att shoppa när man väl är där. Så det blev en rosa tunika på rean faktiskt fin, om jag får säga det själv. Bild kommer lite längre ner :).
Lite senare mot kvällen körde Helenas pappa oss hem till mig, fast först var det inom pizzerian för att ta med en god pizza hem. Mums :).
När vi kom hem blev det kolla Sverige - Norge. Men den matchen slutade tråkigt så den vill jag inte ens diskutera!
Sen sov hellis över här.. Tack för en toppen dag hjärtat <3. Du betyder.

Lördag 5/9
Vaknade upp runt 8,15 pratade lite smått med helle som också hade vaknat till liv. Vi konstaterade att vi hade sovit lite mer än 10 timmar i natt. Det tar på en att gå i skolan kan jag verkligen säga! Vi var helt döda i går kväll så vi somnade tidigt, det var inte ens tanken på att starta en film i går kväll haha.
Vid 09,00 började vi göra oss i ordning för att åka till pingstkyrkan för lite shopping!
Jag handlade dock bara en film och en glasburk till att ha trådrullar i.
Helle handlade: en "kavaj", en stickad tröja, två väskor och kängor:).
Josse handlade: två jeans jackor, en sjukt fin tröja, en mjukiströja och massa garnisar hihi. 
Sen blev det ett litet äventyr när vi skulle till bussen, men vi är äventyriska eller hur brudar ;)
Sen blev det ett ävenntyr med Jossis på väla + Ikea shoppad en glasflaska till mamma och en klädrulle till mig själv på Ikea! Det var allt jag behövde hihi!
Tack så mycket för idag Joss & Helle <3.

Nu sitter jag och tar det allmänt lugnt, har kollat igeom mina matteuppgifter och även kollat glosorna en gång.
På tv:en är det fotboll som visas Ungern - Sverige spelar, just nu står det 1-1- Jag HOPPAS att Sverige kan vinna idag!

Nu ska jag kolla vidare på Fotbollen och mina glosor!

Nu höll jag på att glömma bilden, men den kommer här:




Min nya tunika/blus :)



 

Inne på Only, helle prova tröja + mössa och jag provade mössa haha.


Ha det underbart!
Kramisar/A

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2009-09-05 22:01:06

Klart vi är äventyriska! älskar dig! <3

Postat av: Helena.

Publicerad 2009-09-06 13:13:35

Jag älskar dig, galet mycket. :) Tack för att du är så bra. Vi ses KANSKE imorgon :D LOOOVE

Postat av: Annika

Publicerad 2009-09-06 18:14:34

du får skriva vart du köper dina grejer!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela