It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Funderingar..

Publicerad 2009-09-14 19:55:48 i Allmänt,

Jag har funderat ett bra tag.. Jag vill ändra på allt, eller kanske inte precis allting men en del.
Jag tror att allting skulle fungera bättre om jag fick den där lilla förändringen jag önskat mig i några år nu.
Men man måste kämpa för att klara det! Jag ska en dag bestämma mig för att nu. Nu ska jag ge allt, för att fixa det!

Jag funderar på det ganska ofta.. Det blir oftast när jag sitter själv eller om jag är ute och går.
Men så fort jag känner att nu kör vi, nu är det allvar! Då ska jag ge allt och uppnå det jag längtat efter!
Det har varit en lång resa, men jag är snart beredd på att ge ALLT.
Jag vill fixa det, jag vill att jag ska få det som jag alltid önskat mig!

Jag kommer aldrig ge upp, bara kämpa kämpa kämpa!
Det är så jag klarar av allt!

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela