It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fotboll på tv

Publicerad 2009-09-06 19:59:22 i Allmänt,

Sitter och kollar på EUROSPORT LIVE där England möter Holland det står 1-1 och förlägningen har precis börjat och matchen är riktigt spännande. Inte så ofta jag tycker det är kul att kolla på fotboll på tv, roligare att se det LIVE eller varför inte spela själv? Det är alltid roligt när man kan vara med och delta och ge allt. Fast jag spelar ju inte fotboll mer, eller gör vi det Helena?
Ska kolla klart på fotbollen eller nä det kan jag ju inte göra. Ensam mamma söker börjar om 1 minut det kan jag inte missa.
Återkommer sen.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela