It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Familia, fika, städa, plugga

Publicerad 2009-09-27 17:42:15 i Allmänt,

Hellojsan!

Som jag skrev innan skulle jag till Familia och dit åkte vi också!
Gick en runda och kollade i massa affärer, hittade ett par helsvarta conversskor som jag blev kär i. Så dom fick åka med mig hem i min handlekasse hihi :).
När vi körde hem från familia körde vi inom ett bageri och köpte lite gotti gott gott till fikat!
Jag köpte mig någon bulle med vanilj i, mums.
Efter jag fikat med mamma & pappa här hemma fick jag städnojja och bestämde mig för att städa bland våra skor.
Jag tog alltså undan alla sommarskor och packade ner dom i lådor och packade upp alla vinter/höstskor.
Stiligt, nu sitter jag och tar det lugnt. Snart ska jag plugga.. Ska bara ta det lugnt ett litet tag till.
Mitt huvud värker och mitt knä gör ont...

 Mina skor jag köpte




Nu ska jag göra lite annat. återkommre senare :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela