It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

bloggfix & tv

Publicerad 2009-09-07 18:44:42 i Allmänt,

Har fixat lite med Amandas blogg, men eftersom datorn bara hängde sig så fort jag försökte fixa någonting på hennes blogg får det vänta. Men det ska nog bli stiligt. Jag ska andvända mig av Orange, brunt och hennes egna bilder hon valt ut.
Ska sätta mig och fixa med det i morgon bitti eller i morgon kväll. Vi får se vad jag får tid till.

Nu sitter jag och kollar unga mödrar på kanal 5. Vet egentligen inte varför jag tittar på det, men det finns inget kul at se på.
Ska se Matlagnings Tinas program sen kl:20,00 hade jag tänkt. Får se om jag är pigg tills dess haha.

När detta programet är slut, ska jag byta lakan i min säng och sedan hoppa in i duschen. Man kan ju inte lägga sig skitig i en nybbädad säng, eller håller ni inte med mig? Fast jag vet inte om jag vill ha svart eller rött påslakan, men det lutar nog åt svart haha. Vilka problem jag har va ?  HAHA

Nu är det paus och då ska jag passa på att lägga in mina kläder i gaderoben som jag inte gjorde innan *skäms*.

Återkommer senare igen!

/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela