It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

26/9-09

Publicerad 2009-09-26 12:09:46 i Allmänt,

Go Middag mina vänner!
Hur står det till?
Jag är pigg och vaken. Gick upp 07,00 idag för att jag skulle passa tvillingarna 8,00.
SDå jag åt frukost, hoppade på cyklen och trampade mig bort till tvillingarna.
Väl där kollade vi på filmen: Karlsson på taket, lekte med bondgården och dom nya bilarna Axel (min lillebror) hade med sig till dom.
Sen direkt efter jag passat dom klart, trampade jag mig vidare till gymmet. Va där 1 timme och nu är jag hemma.
Vet inte om jag ska våga erkänna, men jag tror jag smällt mitt knä :/....

Nu ska jag göra mig i ordning, mamma & pappa undra om jag skulle med en liten sväng i stan.
Det tackar jag aldrig nej till, Wihoo :)<3

Vi höres senare idag :)
/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela