It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

24/9-09

Publicerad 2009-09-23 21:14:14 i Allmänt,

Hellojsan!
jag som skulle ta en bloggpaus, men nä jag tror inte det! Jag kan inte låta bli att gå in här och vill så gärna skriva haha.

Dagen idag har varit såhär..
Skolan 9,30-10,45 då vi sammarbetade med floristerna.
Sen slutade vi då gick vi och åt god fisk i matsalen, sen var det dags för utvecklingsamtal:).
Samtalet gick utmärkt och vi pratade inte så värst länge.
Sen begav jag och helle oss till Gymmet, hard work work.. Alltid trevligt.
Sen cyklade jag hem om mormor och morfar och åt got bröd och pratade lite med dom trevligt trevligt.

När jag kom hem hade jag lovat mig själv att plugga, men hallå vad är plugga? ingen ork, helt rätt!

Pratade med Jenny på msn och hon och jag kom överrens om att hon skulle komma hit!
Så Jenny kom hit. alltid likga trevligt gummsi <3

Nu tar jag det lugnt och väntar på bättre tider :)

Skriver snart igen :)

<3
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela