It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

17/9-09

Publicerad 2009-09-17 18:03:49 i Allmänt,

Tjabba, tjena, HALLÅ!
Hoppas allting är bra med er. Han tyvärr inte med att blogga i går, det var mycket först skola sen jobb.

Idag har det iallfall varit en hyfsat lugn dag, mådde inget vidare i morse men jag gick till skolan ändå!
Inget smink och kläder som såg ut som jag vet inte vad! Men iväg till skolan kom jag iallfall på min cykel!
Var i skolan mellan 8,10-15,00 hade typ Sy,sy,sy hela dagen förutom den sista timmen då det var materiallära.

Efter skolan gick jag och josse till stan, påvägen dit gick jag inom min nya praktikplats och pratade med henne. Hon är trevlig, det är ett stort plus! Jossan gick också inom sin kanske praktikplats, men dom viste inte ännu. Så vi traskade vidare till gina där jag handlade en tunika :) kommer bild senare idag. Sen blev det inom scorett, lindex och tramplon :).

Kom hem för ungefär 60 minutersedan!
Och nu ska vi kila iväg till kyrkogården för farfar skulle fyllt år idag! Han finns såklart fortfarande med oss, så vi ska sätta en bukett med blommor och kolla så att allting ser bra ut där!

Jag skriver en liten runda i kväll igen. LOVAR!

LOVE <3

/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela