It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

15/9-09

Publicerad 2009-09-15 20:41:35 i Allmänt,

Helllojsan!
Dålig uppdatering, men jag sa det till er redan i går ju.

Fick ta bussen i morse bara för jag inte har någon cykel, för någon idiot snott den!
Bussen gick 7,37 va i stan 7,43 satt och väntade på jossis för att åka till skolan!
väl framme på skolan var det dags för möte med matrådet. Oj va många vi var eller, oj va LITE folk vi var.. Det var bara jag josse, skolsköterskan, rektorerna och en mattant. Det var alla..
Skolan gick sen segt resten av dagen, jag är trött på skolan! Ge mig LOV!

Efter skolan blev det en liten minisväng på stan med helle.
Sen blev hon hämtad och jag gick till söderpunkten.
Där inhandalde jag mig lite nya saker:).. Ska lägga upp bilder lovar er.
Sen hämta pappa mig och vi hämtade ny cykel, el najsiko. Kom hem kvart i åtta. Jag har varit borta i 12 timmar.
Jag är DÖD, riktigt jäkla trött..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela